Η Δήμαρχος Β. Μητλιάγκα στη σύσκεψη των Δημάρχων με κυβερνητικό κλιμάκιο στη Θεσσαλονίκη
Σε σύσκεψη με τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και των Δημάρχων Κεντρικής Μακεδονίας, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 27 Αυγούστου 2025, συμμετείχε η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα. Στη σύσκεψη συμμετείχαν, επίσης, ο Υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος, ο Υφυπουργός Επικρατείας Θανάσης Κοντογεώργης και ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα......