ΣΕΡΡΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σέρρες: Συνεχίστηκε η δίκη για τον θάνατο του 11χρονου μαθητή

Σε συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα, με καταθέσεις γονέων, συνεχίσθηκε σήμερα -για δεύτερη μέρα- η δίκη για το θάνατο του 11χρονου μαθητή Βασίλη στο 9ο δημοτικό σχολείο Σερρών.

Ο άτυχος μαθητής και οι δυο συμμαθητές του, μαζί με άλλους μαθητές του σχολείου, βρίσκονταν σε διάλειμμα στην αυλή σχολείου, καθώς παρακολουθούσαν το ολοήμερο σχολείο.

Το “μαρτύριο”, όπως το χαρακτήρισε, που πέρασε η οικογένειά του, περιέγραψε στην κατάθεσή του ο πατέρας ενός εκ των δύο μαθητών που τραυματίστηκαν στη φονική έκρηξη του λέβητα της 5ης Δεκεμβρίου του 2022, στην αυλή του 9ου Δημοτικού σχολείο Σερρών.

Ο γιος μου ήταν τότε 6,5 ετών. Με ειδοποίησαν να πάω στο σχολείο και τον βρήκα μέσα στα αίματα. Έκλαιγε και ήταν τρομαγμένος. Το παιδί μου κόντεψε να χάσει το μάτι του. Στο Νοσοκομείο πέρασε από αξονική και μας είπαν, ότι πρέπει να μεταφερθεί στο Ιπποκράτειο. Πονούσε πολύ. Φώναζε “θέλω να πεθάνω”. Έκανε μια λεπτή επέμβαση στο κεφάλι για 3,5 ώρες και νοσηλεύτηκε για τρεις μέρες. Φοβηθήκαμε ότι θα τον χάσουμε. Αν δεν γινόταν η επέμβαση κινδύνευε η ζωή του. Στο πίσω μέρος του κεφαλιού του έχει μείνει μια ουλή εννέα εκατοστών. Ήταν ένα μαρτύριο για εμάς… Ακολουθήσαμε μια αγωγή. Ψυχολογικά δεν το ξεπέρασε. Χθες παρακολουθούσαμε μαζί έναν αγώνα από την τηλεόραση, φώναξα γκολ και άρχισε να κλαίει” είπε ο πατέρας.

“Το σχολείο ήταν ένα μπάχαλο”

Ο πατέρας του παιδιού που τραυματίστηκε μίλησε για την επικινδυνότητα που υπήρχε στην αυλή του σχολείου από τα έργα που πραγματοποιούνταν για την αλλαγή της θέρμανσης. “Στην αυλή του σχολείου επικρατούσε ένα μπάχαλο. Σαν να ξέραμε τι θα συμβεί. Οι γονείς προειδοποιούσαν για τον κίνδυνο. Πήγαιναν συχνά στο Δήμο και διαμαρτύρονταν στους υπεύθυνους του Δήμου και στους υπαλλήλους. Τα παιδιά έκαναν την πρωινή προσευχή δίπλα σε σκουριασμένες σιδερόβεργες που δεν ήταν και σταθερές. Οι γονείς κάναμε τον σταυρό μας κάθε μέρα, μη χτυπήσει το παιδί μας. Ήταν όλα χύμα. Μια μέρα πήγα να πάρω το παιδί μου και είδα κάποιον με μηχανή να μπαίνει στην αυλή του σχολείου. Ρώτησα και μου είπαν ότι ήταν ο μηχανικός.

Πώς είναι δυνατόν να μπαίνει κάποιος με μηχανή στην αυλή του σχολείου; Το κλίμα μεταξύ των παιδιών και των δασκάλων ήταν άριστο. Ο Διευθυντής ήταν εξαιρετικός και ως άνθρωπος και ως δάσκαλος και τα παιδιά τον αγαπάνε. Άλλο όμως, Δάσκαλος και άλλο διευθυντής. Η υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου ήταν σε κακή κατάσταση. Ένα παραμελημένο σχολείο, σε αντίθεση με τώρα που το σχολείο μας είναι ένα κολέγιο.

Τα παιδιά μας ήταν εκτεθειμένα καθημερινά σε κίνδυνο. Τα παιδιά προαυλίζονταν στην πίσω αυλή που ήταν το λεβητοστάσιο με κίνδυνο της ζωή τους. Γνώμη μου είναι ότι αυτή, είναι μια γνωστή -άγνωστη συμπεριφορά υπευθύνων στο Δημόσιο, που συνεννοούνται ανταλλάσσοντας επιστολές και email. Ήξερα ότι υπήρχε πρόβλημα με την εγκατάσταση του νέου συστήματος θέρμανσης” είπε ο πατέρας του μαθητή που τραυματίστηκε.

Εγγράφως οι διαμαρτυρίες του Διευθυντή του σχολείου

Έγγραφα που αποδεικνύουν ότι ο διευθυντής του σχολείου είχε εκφράσει εγκαίρως τις ανησυχίες του για την εκτέλεση έργων κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, παρουσίασε ο δικηγόρος του διευθυντή, ενώ ανέφερε πως από τον Δήμο Σερρών είχαν παραδώσει τα κλειδιά του σχολείου στα συνεργεία, ώστε να μπορούν να εισέρχονται στους χώρους για την εκτέλεση των εργασιών.

Οι δάσκαλοι του σχολείου κατέθεσαν, ότι είχαν αντιληφθεί την ένταση που υπήρχε μεταξύ του διευθυντή και του εργολάβου και των τεχνικών του έργου.

Πηγή: ΕΡΤ Σερρών