Καταγγελία Ελληνίδας τουρίστριας για χρέωση 2,5 ευρώ στο λάδι χωριάτικης σαλάτας στην Πάρο προκαλεί αντιδράσεις
Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε βίντεο που ανέβασε στο TikTok μια Ελληνίδα τουρίστρια, καταγγέλλοντας υπερβολική χρέωση σε ταβέρνα της Πάρου. Σύμφωνα με όσα ανέφερε, βρέθηκε στο νησί για διακοπές και επισκέφθηκε ένα εστιατόριο στο κέντρο, όπου παρήγγειλε χωριάτικη σαλάτα η οποία κόστιζε 15 ευρώ – τιμή που γνώριζε και αποδέχθηκε.
Ωστόσο, όπως λέει, η σαλάτα σερβιρίστηκε χωρίς ίχνος λαδιού, γεγονός που προκάλεσε έκπληξη. Ζήτησε από το προσωπικό λίγο λάδι και της προσέφεραν ένα κλειστό μπουκαλάκι, το οποίο της χρέωσαν επιπλέον 2,5 ευρώ, ανεβάζοντας τη συνολική τιμή της σαλάτας στα 17,5 ευρώ.
Όπως αναφέρει η τουρίστρια στο βίντεο, όταν ρώτησε τον σερβιτόρο για την έξτρα χρέωση, εκείνος απάντησε: «Κανονικά το λαδάκι χρεώνεται». Η ίδια ξεκαθάρισε πως το θέμα δεν είναι τα 2,5 ευρώ, αλλά η κοροϊδία απέναντι στον πελάτη. «Δεν μπορείς να φέρνεις σαλάτα χωρίς λάδι και μετά να χρεώνεις το βασικό συστατικό ξεχωριστά», σχολιάζει χαρακτηριστικά.
Το περιστατικό έχει προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες να εκφράζουν την αγανάκτησή τους για την αισχροκέρδεια που –όπως καταγγέλλουν– τείνει να γίνει καθημερινότητα στα τουριστικά νησιά.
Ενδεικτικά σχόλια κάτω από το βίντεο:
- «Θα γυρίσει ο τροχός και θα ψάχνουν τους πελάτες με το δίκανο».
- «Ποτέ ξανά διακοπές στην Ελλάδα! Προτιμώ να κρατήσω τα χρήματα και να κάνω ταξίδια στο εξωτερικό τον χειμώνα».
- «Έχουν καβαλήσει το καλάμι και στην Πάρο».
- «Σε λίγο θα χρεώνουν και τα πιρούνια που χρειάζεται για να φας τη σαλάτα».
- «Με 17,5 στην επαρχία τρως χοιρινή και χωριάτικη σαλάτα τούμπανο και φουλ ελαιόλαδο δωρεάν».
- «ΟΤΑΝ βλέπεις στο μενού 15 ευρώ τη χωριάτικη… φεύγεις! Καταλαβαίνεις ότι ο μαγαζάτορας δεν σε σέβεται ως πελάτη…».
Το περιστατικό φέρνει ξανά στο προσκήνιο τη συζήτηση για την τιμολογιακή πολιτική σε τουριστικούς προορισμούς, την ποιότητα των υπηρεσιών και τη σχέση σεβασμού ανάμεσα σε επαγγελματίες και καταναλωτές. Πολλοί κάνουν λόγο για υπερβολές που πλήττουν τη φήμη του ελληνικού τουρισμού, ενώ δεν λείπουν κι εκείνοι που καλούν σε συνειδητή επιλογή των καταστημάτων και μεγαλύτερη διαφάνεια στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Δείτε τι αναφέρει η ίδια: