Δήμος Σιντικής: Σταθμός της οικολογικής διαδρομής «Ποδηλατώντας την Ελλάδα»
Στο Σιδηρόκαστρο βρέθηκε ο ποδηλάτης Παναγιώτης Μπαλολάκης, στο πλαίσιο της δράσης «Ποδηλατώντας την Ελλάδα – Cycling Greece». Πρόκειται για έναν ποδηλατικό γύρο σε διάφορες γωνιές