Uncategorized

“Καμπάνα” σε ηλεκτρονικό κατάστημα κινητών

Πρόστιμο ύψους 250.000, για 5 παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή, επιβλήθηκε στο ηλεκτρονικό κατάστημα mobilepoint.gr, από τη γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, της Γ.Γ. Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, που ανήκει στο υπουργείο Ανάπτυξης.

Οι παραβάσεις που διαπιστώθηκαν αφορούσαν, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση:

-Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.

-Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.

-Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.

-Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.

-Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης στις συμβάσεις από απόσταση.

Με αφορμή αυτή την υπόθεση, η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή υπενθύμισε ότι- στο πλαίσιο ελέγχου παρόμοιων καταγγελιών- έχει επιβάλει χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, τα οποία, εν μέσω πανδημίας, προέτρεπαν στην αγορά προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δεν εκτέλεσαν τις παραγγελίες αν και εισέπραξαν το τίμημα.