Οι τεχνολογικές εξελίξεις και η ευρεία διάδοση των ηλεκτρονικών υπολογιστών έφεραν τον σύγχρονο άνθρωπο μπροστά σε ένα εντελώς νέο περιβάλλον γεμάτο ευκαιρίες και προκλήσεις. Από εκεί που οι υπολογιστές φάνταζαν σαν κάτι πολύ… μελλοντικό και απλησίαστο για τον μέσο άνθρωπο, μέσα σε λίγα μόλις χρόνια άρχισαν να μπαίνουν σε κάθε νοικοκυριό και να είναι διαθέσιμα ακόμα και σε… σουπερμάρκετ.
Αντίστοιχα, η Πληροφορική άλλαξε και τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονοι άνθρωποι επικοινωνούν, εκφράζονται, διασκεδάζουν και εργάζονται. Ένας από τους κλάδους της εργασίας που επηρεάστηκαν κατά πολύ από την πρόοδο της τεχνολογίας είναι αυτός της επιχειρηματικότητας και του εμπορίου. Πολλοί ήταν εκείνοι που αφουγκράστηκαν τη νέα τάση που άρχισε να επικρατεί και έσπευσαν να πάρουν θέση στο νέο τοπίο του επιχειρείν, που πλέον περνάει μέσα από το πλαστικό χρήμα, τις οθόνες και τα πληκτρολόγια των υπολογιστών.
Σήμερα μπορεί κανείς να προμηθευθεί ένα τεράστιο φάσμα αγαθών μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα που πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω των ιστοσελίδων τους. H κατασκευή – δόμηση αυτών των ιστοσελίδων έχει γίνει με τέτοιον τρόπο ώστε με λίγα «κλικ» του χρήστη πάνω στην οθόνη να μπορεί να επιλέξει αυτό που επιθυμεί να αγοράσει, να το εξατομικεύσει ανάλογα με τις προτιμήσεις του, π.χ. να επιλέξει το χρώμα, το μέγεθος (αν πρόκειται για ρούχο) και άλλες παραμέτρους και να κλείσει την παραγγελία του πληρώνοντας είτε με αντικαταβολή είτε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα. Ακολουθώντας, μάλιστα, τις πρακτικές των φυσικών καταστημάτων, υπάρχουν ήδη κάποια ηλεκτρονικά καταστήματα που κάνουν ευκολίες πληρωμής, με το γνωστό σύστημα των δόσεων.
Δεδομένου, μάλιστα, ότι ο ανταγωνισμός είναι εκείνος που δίνει τον ρυθμό στις εξελίξεις και κινητροδοτεί τα πλάνα και τις ενέργειες των επιχειρηματιών, τα επόμενα χρόνια αναμένεται να μπουν και άλλες ψηφιακές εταιρείες σε αυτό το παιχνίδι των διευκολύνσεων για να κερδίσουν περισσότερους πελάτες. Εξάλλου, η οικονομική δυσπραγία που υπάρχει σε πολλά νοικοκυριά είναι ένας ακόμη λόγος που οδηγεί πολλούς καταναλωτές στην αγορά αγαθών με δόσεις.
Συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχουν δώσει φτερά στον νέο τρόπο αγορών είναι ακόμη η ταχύτητα στην παράδοση, η μεγάλη διαθεσιμότητα των προϊόντων στα διάφορα μαγαζιά, η εύκολη σύγκριση των τιμών των προϊόντων στα e-shops με μια ματιά, αλλά και οι προσιτές τιμές, που εν μέρει οφείλονται στο γεγονός ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν επιβαρύνονται με το κόστος λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων (μισθοδοσία, λογαριασμοί, ακριβά μεταφορικά).
Ανάλογα με το προφίλ των εταιρειών έχει αλλάξει και ο τρόπος προβολής τους. Ενώ παλαιότερα η διαφήμιση περνούσε μέσα από το ραδιόφωνο, την τηλεόραση και τον έντυπο Τύπο (διαφημιστικές καταχωρίσεις, αλλά και προσπέκτους, αφίσες κτλ.), σήμερα το παιχνίδι της επικοινωνίας παίζεται στο Διαδίκτυο και ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα social media όπως είναι γνωστά. Σήμερα το πιο βασικό για μια εταιρεία του ψηφιακού εμπορίου είναι να εμφανίζεται συχνά στις μηχανές αναζήτησης (υπηρεσίες SEO πρώτη σελίδα Google, search engine optimization) και να έχει κάποια θέση στα κοινωνικά δίκτυα.
Και σίγουρα πρόκειται για μια εξέλιξη πολύ θετική, αφού μειώνει το κόστος της διαφήμισης, αλλά ταυτόχρονα ανοίγει θέσεις εργασίας σε μια σειρά από μοντέρνα και ελκυστικά επαγγέλματα που έχουν να κάνουν με την Πληροφορική, το μάνατζμεντ και την επικοινωνία.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για τιμές κατασκευής eshop και προβολής αυτού στις μηχανές αναζήτησης.