Χωρίς κατηγορία

«Επίθεση» του Ρουβίκωνα στο υπουργείο Παιδείας

Στο στόχαστρο του Ρουβίκωνα βρέθηκε το υπουργείο Παιδείας λίγες ώρες μετά την εισβολή στο ιατρείο της καθηγήτριας Ελένης Γιαμαρέλλου.
Συγκεκριμένα, μέλη του Ρουβίκωνα βρέθηκαν τα ξημερώματα στο υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι και έγραψαν συνθήματα στην είσοδο του κτηρίου διαμαρτυρόμενα για την κατάσταση στον χώρο της Παιδείας. Τα συνθήματα αφορούσαν, μεταξύ άλλων, και τις μαθητικές καταλήψεις.

Όπως σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους σε γνωστή ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου «η κατάσταση στον χώρο της παιδείας είναι τραγική».

Σε άλλο σημείο της ανακοίνωσης ο Ρουβίκωνας σημειώνει: «Ξύλο και χημικά έξω απ’ τη Βουλή και στο υπουργείο Παιδείας, συλλήψεις, κυνηγητό σε καταληψίες στα Εξάρχεια κι όχι μόνο. Οι πολιτικές επιλογές αντιμετώπισης των καταληψιών από το κράτος, στρώνουν το χαλί στους επικίνδυνους τραμπούκους γονείς, καθηγητές και διευθυντές που επιτίθενται στις εκατοντάδες καταλήψεις σχολείων ανά την Ελλάδα. Ο αγώνας που δίνουν οι μαθητές/τριες παραμένει μεγαλειώδης, όσο και να συκοφαντείται από συντηρητικους κύκλους. Η Κεραμέως, ως βασικός εκφραστής των πολιτικών της κυβέρνησης συνεχίζει να προκαλεί με την απόφαση περί αποκλεισμού από την τηλεκπαίδευση μαθητών/τριών που συμμετείχαν σε καταλήψεις. Εικόνες από άλλη εποχή…».

Και καταλήγει: «Γι’ αυτό και στον αγώνα ενάντια στους ταξικούς φραγμούς στην Παιδεία θέλουμε στο πλάι μας τους/τις αντιστεκόμενους μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, στη βάση των ταξικών συμφερόντων που μας ενώνουν κι απέναντι στις προκλητικές μεθοδεύσεις του υπουργείου Παιδείας και τη στρατηγική εξόντωσής μας απ’ το κράτος για χάρη των αφεντικών».

Το σχόλιο του υπ. Παιδείας
«Πρόκειται για άλλη μία θρασύδειλη, καταδικαστέα πράξη κατ’ επίφαση πολιτικού ακτιβισμού που πλήττει τον δημοκρατικό διάλογο και τη δημόσια περιουσία», ήταν το σχόλιο από το υπουργείο Παιδείας προσθέτοντας πως «Η κυβέρνηση δεν εκφοβίζεται. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε άοκνα για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, προς όφελος ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας».