Χωρίς κατηγορία

Δήμος Βισαλτίας: Πως θα εξυπηρετούνται οι πολίτες

Δεδομένης της κρίσιμης συγκυρίας και λόγω των νέων μέτρων κατά της διασποράς του κορονοϊου Covid-19 του επίπεδου συναγερμού 3, (αυξημένη επιτήρηση), στο οποίο «πέρασε» η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών σύμφωνα με τον Χάρτη Υγειονομικής Ασφάλειας και Προστασίας από τη λοίμωξη Covid-19 που εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, η Δημοτική Αρχή Βισαλτίας προχωρά σε μια σειρά μέτρων με σκοπό την διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την προστασία των δημοτών, στον μέγιστο βαθμό.

Με γνώμονα τα παραπάνω η Δημοτική αρχή Βισαλτίας πήρε τις ακόλουθες αποφάσεις:

  • Για όσα θέματα και υποθέσεις δεν έχουν έκτακτο ή επείγοντα χαρακτήρα ο Δήμος Βισαλτίας προτρέπει τους πολίτες να μην προσέρχονται στις υπηρεσίες.
  • Να διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά τα ζητήματα τους μέσω της εφαρμογής παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, στη διεύθυνση https://servicecenter-visaltia.crowdapps.net/
  • Όσα ζητήματα δεν είναι δυνατόν να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά (2322020300) ή με άλλο τρόπο εξ αποστάσεως, από την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020 οι υπηρεσίες του Δήμου και των ΚΕΠ θα εξυπηρετούν μόνο κατόπιν τηλεφωνήματος και ραντεβού.

Η Δημοτική Αρχή καλεί τους πολίτες να μειώσουν στο ελάχιστο την προσέλευσή τους στις υπηρεσίες του Δήμου και σε περιπτώσεις ραντεβού θα τηρούνται απαρέγκλιτα οι ατομικοί κανόνες υγιεινής για την αποφυγή διασποράς της νόσου (θερμομέτρηση κατά την είσοδο, υποχρεωτική χρήση μάσκας, αποφυγή κοντινής επαφής, αποφυγή κοινής χρήσης αντικειμένου, αποφυγή συνωστισμού με την προσέλευση των πολιτών να γίνεται μέχρι δυο ατόμων τη φορά στον χώρο υποδοχής του Δημοτικού Μεγάρου όπου και θα παραμένουν μέχρι να εξυπηρετηθούν).

Η Δημοτική Αρχή με υψηλό αίσθημα ευθύνης βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία και εναρμόνιση με τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ και εφαρμόζει καθημερινά ένα οργανωμένο σχέδιο για την προστασία κατοίκων και επισκεπτών αλλά και για τους εργαζόμενους στον Δήμο.

Η υγεία είναι υπόθεση όλων μας!