ΣΕΡΡΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δήμος Σερρών: Νέους Αντιδημάρχους όρισε η Βαρβάρα Μητλιάγκα

Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα όρισε σήμερα τους νέους Αντιδημάρχους και τον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο του Δήμου Σερρών με τη θητεία τους να ισχύει από 1 Ιουλίου 2025 έως 31 Δεκεμβρίου 2025.

Αναλυτικά οι νέοι Αντιδήμαρχοι και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος, όπως ορίστηκαν με απόφαση της Δημάρχου είναι:

-Καδής Γεώργιος: Αντιδήμαρχος «Πρασίνου, Καθημερινότητας πόλης και Δημοτικής Αστυνομίας» και του μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες των αντικειμένων του για ολόκληρο το Δήμο Σερρών:

1. Του Τμήματος Πρασίνου

α) Γραφείο Μελετών & Επιβλέψεων

β) Γραφείο Συντήρησης & Προστασίας Αστικού Πρασίνου

γ) Γραφείο Δασών, Δασοτεχνικών Μελετών & Έργων

2. ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ

3. ΤΟΥ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

-Ιορδανίδου Άννα: Αντιδήμαρχος «Πολιτικής Προστασίας και Καθημερινότητας χωριών» και κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Λευκώνα και της μεταβιβάζει τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες των αντικειμένων της για ολόκληρο το Δήμο Σερρών, καθώς και τις παρακάτω τοπικές αρμοδιότητες:

α) ΤΟΥ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

β) Οι κατά τόπον αρμοδιότητες:

α. Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου που εγκαθίστανται και λειτουργούν στα όρια της παραπάνω Δημοτικής Ενότητας Λευκώνα.

β. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων, εργασιών και δραστηριοτήτων του δήμου στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.

γ. Τη συνεργασία με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Λευκώνα για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων.

δ. Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα.

ε. Την μέριμνα, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων, για τη σύγκλιση της προβλεπόμενης από τον νόμο ετήσιας συνέλευσης των κατοίκων και φορέων της τοπικής κοινότητας, στην οποία συζητούνται τα τοπικά προβλήματα και οι προτεραιότητες και την επίλυση των προβλημάτων.

-Μιχτσόγλου Δημήτριος: Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Άνω Βροντούς και για τη Δημοτική Ενότητα Ορεινής και του μεταβιβάζει τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες των αντικειμένων του για ολόκληρο το Δήμο Σερρών, καθώς και τις παρακάτω τοπικές αρμοδιότητες:

α) Οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

Του Τμήματος Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών

Του Τμήματος Καθαρισμού Κοινόχρηστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων

Του Τμήματος Συντήρησης και Κίνησης Οχημάτων

β) Οι κατά τόπον αρμοδιότητες :

Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου που εγκαθίστανται και λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Άνω Βροντούς.

Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων, εργασιών και δραστηριοτήτων του δήμου στα όρια της εν λόγω Δημοτικής Ενότητας.

Τη συνεργασία με τον πρόεδρο της Τοπικής κοινότητας Άνω Βροντούς για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων.

Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα

Την μέριμνα, σε συνεργασία με τον αντίστοιχο πρόεδρο τοπικής κοινότητας, για τη σύγκλιση της προβλεπόμενης από τον νόμο ετήσιας συνέλευσης των κατοίκων και φορέων της τοπικής κοινότητας, στην οποία συζητούνται τα τοπικά προβλήματα και οι προτεραιότητες και την επίλυση των προβλημάτων.

γ) Οι κατά τόπον αρμοδιότητες:

Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου που εγκαθίστανται και λειτουργούν στα όρια της παραπάνω Δημοτικής Ενότητας Ορεινής.

Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων, εργασιών και δραστηριοτήτων του δήμου στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ορεινής.

Τη συνεργασία με τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Ορεινής για την καταγραφή και επίλυση των τοπικών προβλημάτων.

Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα Την μέριμνα, σε συνεργασία με τον αντίστοιχο πρόεδρο δημοτικής κοινότητας, για τη σύγκλιση της προβλεπόμενης από τον νόμο ετήσιας συνέλευσης των κατοίκων και φορέων της δημοτικής κοινότητας, στην οποία συζητούνται τα τοπικά προβλήματα και οι προτεραιότητες και την επίλυση των προβλημάτων.

Τέλος, η Δήμαρχος ορίζει τον Γεώργιο Δούκα, Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Άμεσων Παρεμβάσεων Πρασίνου» του Δήμου Σερρών και του αναθέτει αρμοδιότητες, για την εποπτεία των δράσεων που αφορούν άμεσες παρεμβάσεις του τμήματος Πρασίνου στην περιφέρεια του Δήμου.