Δήμος Σερρών: Συνεχίζονται οι παρεμβάσεις στα σχολεία
Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα, συνοδευόμενη από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Νέας Γενιάς Παναγιώτη Κεΐσογλου, επισκέφθηκαν σχολεία του Δήμου, όπου υλοποιούνται παρεμβάσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου». Στόχος της αυτοψίας ήταν να ενημερωθούν για την πορεία των εργασιών. Συγκεκριμένα, οι επισκέψεις αφορούσαν στο 1ο & 7ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών,......