Δήμος Παγγαίου: «Καμπάνες» σε αγρότες για ανασφάλιστους εργάτες στη συγκομιδή ελιάς
Όλη την εβδομάδα συνεργεία ελεγκτών του ΠΕΚΑ του ΕΦΚΑ έκαναν εξορμήσεις κι εντόπιζαν ανασφάλιστους εργάτες που μάζευαν τις ελιές. Επέβαλλαν πρόστιμα που μάλιστα σε μία περίπτωση (αγρότης ΔΕ Ελευθερών) φθάνουν στο ποσό των 340.000 ευρώ! Θυμίζουμε ότι το πρόστιμο για κάθε ανασφάλιστο εργάτη είναι περίπου 10.000 ευρώ. Αποκορύφωμα της διαδικασίας......