Η Hellenic Train ανακοίνωσε την έναρξη μιας νέας, εναλλακτικής δυνατότητας κράτησης εισιτηρίων μέσω Τηλεφωνικού Κέντρου, στο πλαίσιο ενίσχυσης της εξυπηρέτησης των επιβατών και του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της.
Από την Τρίτη 27 Μαΐου και σταδιακά έως τις 31 Μαΐου, η εταιρεία προχωρά στη διακοπή λειτουργίας 20 εκδοτηρίων σε διάφορους σταθμούς της επικράτειας. Τα 15 από αυτά βρίσκονται σε Μακεδονία και Θράκη. Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα συνεχίζεται κανονικά μέσω εναλλακτικών καναλιών.
Εισιτήρια Τώρα και Μέσω Τηλεφώνου
Η νέα τηλεφωνική υπηρεσία είναι διαθέσιμη στον αριθμό 14511, από Δευτέρα έως Κυριακή, 07:00 – 21:00. Για επιβάτες από το εξωτερικό, η εξυπηρέτηση γίνεται μέσω του αριθμού +30 210 624 1945.
Επιπλέον, για πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία εκδοτηρίων και τους σταθμούς στους οποίους διακόπτεται η φυσική εξυπηρέτηση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν τη Γραμμή Πληροφόρησης Σταθμών στο 210 624 1943 ή να επισκεφθούν την ιστοσελίδα:
hellenictrain.gr/ticket-office-restructuring
Διαθέσιμα Κανάλια Κράτησης Εισιτηρίων
Οι επιβάτες της Hellenic Train μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται μέσω των εξής καναλιών:
- Εφαρμογή Hellenic Train
- Ιστοσελίδα www.hellenictrain.gr
- Επιλεγμένα εκδοτήρια
- Τηλεφωνικό Κέντρο 14511
- Εντός των συρμών από το προσωπικό
Σταθμοί στους Οποίους Διακόπτεται η Λειτουργία Εκδοτηρίων
Οι σταθμοί που επηρεάζονται είναι οι εξής:
Νέα Πέραμος, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, Κιλκίς, Άδενδρο, Κομοτηνή, Στυλίδα, Τιθορέα, Αίγιο και Λαμία.
Μια Πιο Ευέλικτη Εμπειρία Κράτησης
Με στόχο μια πιο φιλική, εύχρηστη και ευέλικτη εμπειρία κράτησης, η Hellenic Train συνεχίζει να προσαρμόζει τις υπηρεσίες της στις ανάγκες του επιβατικού κοινού, επενδύοντας σε σύγχρονες τεχνολογίες και εναλλακτικές μορφές εξυπηρέτησης.