Χωρίς κατηγορία
Ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Σερρών για την λειτουργία της αγοράς.
«Πώς θα γίνονται οι αγορές με click inside;
Καταρχήν αφορούν στα καταστήματα ένδυσης, υπόδησης και τα βιβλιοχαρτοπωλεία. Η συναλλαγή θα πρέπει να ολοκληρώνεται σ τα παρακατω βήματα:
1. Ορισμός ραντεβού μέσω ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού μέσου για αγορά εντός του καταστήματος
2. Καταχώρηση του ραντεβού από την επιχείρηση
3. Αποστολή στον πελάτη της ώρας προσέλευσης είτε με ηλεκτρονικό μήνυμα είτε με με SMS.
Υπενθυμίζεται ότι για τη μετάβαση σε κατάστημα ο καταναλωτής θα πρέπει να στείλει στο 13033 με την επιλογή 2 για «μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ)», ή με το έντυπο-βεβαίωση κίνησης, ή με χειρόγραφη βεβαίωση κίνησης μαζί με την απόδειξη προαγοράς του προμηθευτή.
4. Αγορά του προϊόντος.
Το πλεονέκτημα του click inside είναι ότι ο πελάτης θα έχει συνολικά δύο ώρες στη διάθεσή του για να μπορεί να δοκιμάσει το προϊόν της επιλογής του ενώ ο καταναλωτής εφόσον μπαίνει στο κατάστημα θα μπορεί να πληρώνει με την παραδοσιακή μέθοδο στο ταμείο.
Το πρόβλημα είναι να διευθετηθεί σωστά ο χρόνος από τις επιχειρήσεις ώστε να περιορίζεται ο χρόνος παραμονής εντός του καταστήματος και να μην δημιουργούνται ουρές έξω από το κατάστημα.»