Ο Εύρυτος αποτυπώνει μορφές αγωνιστικές, που εκπέμπουν όμως δυναμικότητα με την απλότητά τους. Ο Καραϊσκάκης, ο Νικηταράς και ένας απλός ιερέας είναι τα πρώτα από τα έργα του, που όπως δηλώνει στη «Δημοκρατία», γίνονται υπό καθεστώς «φόβου», καθώς υπάρχει πάντοτε το «φόβητρο» της ΕΛ.ΑΣ., που μπορεί να τον συλλάβει.
Όπως τονίζει, σκοπός των προσπαθειών του είναι να περάσουν τα ορθά μηνύματα της Επανάστασης, και όχι του γραικυλισμού και του ανθελληνισμού των διαφόρων επιτροπών. Προσπάθειες που, όπως τονίζει, θα συνεχιστούν μέχρι την 25η Μαρτίου, καθώς θα αφιερωθεί σε θέματα που έχουν να κάνουν με το 1821 και τον σκοπό της Επανάστασης.
«Το ιδανικό θα ήταν όλα τα γκράφιτι να είναι σε κεντρικά σημεία, σε χώρους από τους οποίους περνούν χιλιάδες Έλληνες, προκειμένου να μην ξεχνούν το μήνυμα της Επανάστασης και του Αγώνα, αν και κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο, αφού, εκτός από την Αστυνομία, κάποιοι συγκεκριμένοι θα φρόντιζαν να τα βεβηλώσουν. Γι’ αυτό και οι περισσότερες δουλειές μου είναι σε σχολεία, ταράτσες, εγκαταλειμμένα κτίρια, προκειμένου να μπορώ να τα τελειώσω με ησυχία και ασφάλεια» δηλώνει ο «Εύρυτος».
Στην προσπάθειά του πάντως βρήκε ήδη συμπαραστάτες, καθώς, όπως είπε, μετά την ευρεία κοινοποίηση των έργων του στο διαδίκτυο, δεν ήταν λίγοι αυτοί που τον προσέγγισαν για να τον βοηθήσουν και να τον στηρίξουν έμπρακτα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.